loading...
شرکت آموزشی ، پژوهشی ، تبلیغاتی ژمیس
رضا روحی بازدید : 282 شنبه 11 اسفند 1397 نظرات (1)

 

 

شرکت علمی و پژوهشی ژمیس به اطلاع مشارکت کنندگان اولین همایش علمی و تخصصی پوست، مو و زیبایی 26بهمن ماه سال 1397 میرساند. هنرجویان عزیزی که در بخش های تخصصی و گواهینامه و vip ثبت نام نموده اند، گواهینامه های مرکز علمی بین المللی سانتا مونیکای آمریکا و اینرکوئست گرجستان هم اکنون آماده به ارائه میباشد. طبق بخش نامه و سیاست ابتدایی همایش این گواهینامه ها بعد از برگزاری کلاسهای تخصصی تقدیم میشود. لذا با توجه به اینکه کلاسهای تخصصی مشارکت کنندگان از تاریخ 15 الی 30اردیبهشت  ماه سال 98 برگزار خواهد شد، در صورت تمایل به دریافت گواهینامه ها قبل از برگزاری ورکشاپ میتوانند از تاریخ 11 الی 22 اسفند سال جاری از ساعت 9:30 الی 12 ظهر به جز ایام تعطیل، با مراجعه به دبیرخانه برگزاری همایش، شرکت علمی و پژوهشی ژمیس، واحد it گواهینامه های خود را دریافت نمایند. جهت پیگیری و دریافت برنامه ورکشاپهای تخصصی در اردیبهشت ماه با وبسایت یا اینستاگرام شرکت ژمیس همراه باشید.

با تشکر و سپاس از همکاری شما هنرجویان عزیز.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
ارتباط با ما :

آدرس :

قائمشهر - خیابان 16 متری اول - لاله 32


011-42268721-3  


 
درباره ما
Profile Pic
شرکت آموزشی، پژوهشی و تبلیغاتی ژمیس برای اولین بار در استان مازندران هم تراز با شرکت های برتر در خصوص برگزاری نمایشگاه، سمینار، اجلاس ، کنفرانسهای بین المللی و ملی در حوزه اقتصادی و همچنین تهیه و آموزش نیروی انسانی فعال در زمینه های بازاریابی، فروش، مدیریت ، تجارت ، علم ارتباط موثر و مذاکره بصورت کلاسهای کارگاهی و قراردادی در تابستان سال 1396 تاسیس شد. این شرکت در نظر دارد مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران زیر نظر موسسات آموزش عالی در کشورهای مالزی، چین، سوئد، سوئیس، انگلستان، ایتالیا، اتریش، فرانسه، آلمان، آمریکا، روسیه و چندین و چند کشور مطرح دیگر فعالیت های علمی و پژوهشی خود را درکشور ایران برگزار نماید. لذا این شرکت با کادری مجرب و زبده ، بهرمند از پیشرفته ترین سیستم آموزشی آماده برگزاری هر گونه کلاسهای آموزشی و سمینارها و آکادمیهای بین المللی و ملی را دارد. سابقه سیستم آموزشی این شرکت به بیشتر از 2 دهه در سطح ملی و بین المللی میباشدو از تمامی متدهای روز دنیا جهت بهبود شیوه آموزشی بهرمند میباشد. در حال حاضر با داشتن حداقل 3000 دانش آموخته از جمله شرکتهای فعال در سطح کشور و بین المللی میباشد. از جمله فعالیتهای پژوهشی و مهم این شرکت برگزاری انواع کلاسهای کارگاهی و سمینارهای تخصصی زیر نظر اساتید بزرگ موسسات آموزش عالی کشورهای مطرح دنیا و اعطای گواهینامه های بین المللی و ملی، که تمامی این گواهینامه ها با هولوگرام و شماره ثبت همان موسسه یا دانشگاه بین المللی می باشد. لازم به ذکر است تمامی گواهینامه های بین المللی قابلیت استعلام و پیگیری را دارد. و همچنین این شرکت به جهت ارتقاء سطح کیفی اقتصادی و روان سازی چرخه صنعت، تمایل همکاری در قالب مشاوره وتهیه نیروی انسانی زبده با تمام شرکتهای فعال یا بنگاهها ی اقتصادی تازه تاسیس و همچنین بنگاههایی که دچار چالشهای مدیریتی یا برنامه ریزی شده اند رادارد.
اطلاعات کاربری
آرشیو
تلویزیون آنلاین

حدیث تصادفی



آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 1,008
  • بازدید کلی : 11,551